nr3

måste bara lägga in ett citat som jag föll över idag på finest.se som är helt underbart!

Success is when you get what you want
Happiness is when you want what you get

jag har funderat också på att döpa om bloggen till jakten på lycka...eftersom jag eftersträvar den totala tillfredsställelsen iform av det perfekta livet...
inte i svensson mening...utan, att uppnå det man vill och göra det man drömmer om.

min största dröm är ju att vara ekonomiskt oberoende, men det finns en anledning till detta...
det är för att jag vill resa, resa, resa! jag vill köra motorcykel i rivieran, jag vill åka snowboard i alperna, jag vill rejsa i gumball 3000, jag vill besöka världens alla hörn, jag vill surfa i australien, dyka i egypten, bada i dubai, shoppa i kina,..jag kan nog hålla på i evigheter men nöjjer mig där:P

jag har börjat mitt äventyr med att flytta till stockholm och tro mig, det är ett stort steg för mig som inte bott utanför skellefteå...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och ett stort steg i rätt riktning! :)

2010-11-28 @ 00:54:16
Postat av: SuperSkurken

Ett steg är det iaf, men om det är rätt riktning vet jag fan inte om. ;(

2010-11-28 @ 01:52:45
Postat av: Rei

ja jag e glad att du stack.. alltså ta de inte fel.. jag menar vad finns de o göra i Skellhell.. jag skulle vilja dra åxå. Men jag måste först hitta ett jobb innan jag kan dra från stan. Jag hoppas att ni trivs där nere.. Jag kommer att komma ner o hälsa på så fort jag får in pengar så att jag kan komma o leva där åxå :)

2010-12-04 @ 13:49:21
URL: http://lillfinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0