dags för uppdatering...

hej alla!!
det var ett tag sedan nu:P

det har som sagt varit mycket på senaste.
har egentligen inte orkat uppdatera eftersom det har varit mycket downs och inte så mycket ups.
men nu den senaste veckan ser allt ljust ut.

jag har sökt och fått jobb på zoovillage.com
men vet inte när jag börjar ännu.

jag har även under mina veckor här nere gått hos simba center som är en utomstående aktör till ams.
där är det ett så kallat vuxendagis, vi gör inget vettigt.

och rei, jag ska skärpa mig:P
anette, mamman till isolde heter johanna men det är pappan som ska ha gaddningen.

nu är det lördag, jag dricker öl, chillar och väntar på kladkaka efter en gooomiddag!
jag har förresten fikat med pappa idag som varit i stockholm på firmafest också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0